Πανεπιστήμιο Πατρών – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιβλέποντες: Καθ. Δέσποινα Καραγιάννη (karayani@upatras.gr) και Καθ. Ιωάννης Σταματίου and Prof. John Stamatiou
Αγαπητή/τε κα/κε,
Αυτή η έρευνα επικεντρώνεται στα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της εμπειρίας των ηλεκτρονικών αγορών. Παραδείγματα τέτοιων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης είναι: Εξατομικευμένα συστήματα συστάσεων (π.χ. το «You May Also Like» της Amazon), εικονικοί βοηθοί αγορών (π.χ. Siri της Apple, Βοηθός Google), chatbots AI (π.χ. Sephora, το chatbot της H&M απαντά σε ερωτήματα 24/7) και η εφαρμογή ψυχαγωγίας, το Net.flg. περιεχόμενο που βασίζεται σε συνήθειες προβολής/ακρόασης), εφαρμογές TikTok, Snapchat και Instagram AI, που μπορεί να βελτιώσουν τα βίντεο και τις φωτογραφίες, τους Χάρτες Google που μπορεί να προβλέπουν την κυκλοφορία και να προτείνουν βέλτιστες διαδρομές και Βοηθούς ταξιδιού AI, π.χ. Expedia που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει τις καλύτερες ταξιδιωτικές προσφορές. Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε σε αυτήν την έρευνα, η οποία διερευνά πώς οι βοηθοί αγορών με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να επηρεάσουν τις εμπειρίες αγορών, τα συναισθήματα και την ικανοποίηση των καταναλωτών. Θα εκτιμούσαμε πολύ αν συμβάλλατε σε αυτήν την ποσοτική έρευνα, η οποία δεν θα σας πάρει περισσότερο από 15 λεπτά. Όπως είναι ο κανόνας, για όλες τις ποσοτικές ερευνητικές μελέτες, όλες οι απαντήσεις αντιμετωπίζονται με απόλυτη εχεμύθεια και μόνο σε συγκεντρωτική μορφή.
Σας ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων για την συμμετοχή σε αυτή την έρευνα.
There are 21 questions in this survey.