Οι εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στο μάρκετινγκ μεταξύ επιχειρήσεων (Business-to-Business – B2B) αναφέρονται στη χρήση εργαλείων και τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση, αυτοματοποίηση και εξατομίκευση των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ μεταξύ οργανισμών.
Στην ελληνική αγορά, παραδείγματα τέτοιων εφαρμογών περιλαμβάνουν:
- AI για εξατομίκευση και προτάσεις προϊόντων, όπως στην Skroutz, το esmarket και επιχειρήσεις λιανικής μόδας που αξιοποιούν πλατφόρμες τύπου Lighthouse, ή ContactPigeon.
- AI marketing automation/ martech πλατφόρμες, όπως η ελληνική ContactPigeon και η Libra AITechnologies, που προσφέρουν αυτοματοποίηση καμπανιών και ανάλυση πελατειακών δεδομένων.
- AI για βελτίωση της εμπειρίας πελάτη (customer experience/ CRM) και λειτουργία contact centers, όπως στις COSMOTE / OTE και COSMOTE eValue, μέσω έξυπνων chatbot και ανάλυσης συμπεριφοράς πελατών.
- AI στα ψηφιακά κανάλια χρηματοοικονομικών οργανισμών, όπως στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (NBG) και σε άλλες τράπεζες, με εφαρμογές σε mobile apps, στόχευση πελατών και προσωποποιημένες ειδοποιήσεις.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τα παραπάνω παραδείγματα κατά την απάντηση των ερωτήσεων σχετικά με τη χρήση και τη στρατηγική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο B2B μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.
Με αυτήν την έρευνα κάνουμε μια προσπάθεια να εκτιμήσουμε την χρησιμότητα των εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στο μάρκετινγκ μεταξύ των επιχειρήσεων.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώνετε λίγα λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας για να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο έρευνας, το οποίο πιστεύουμε ότι θα βρείτε ενδιαφέρον και γόνιμο.
There are 17 questions in this survey.